Soluții creative dincolo de cifre

Să fii un bun economist înseamnă să privești business­ul unui client în ansamblu și să-­l sfătuiești ca și cum acel business ar fi al tău. Un client mulțumit este acel client care își dezvoltă afacerea având la bază sfaturile tale.

Serviciile Noastre
  • Întocmirea planului anual de amortizare a mijloacelor fixe.
  • Contabilizarea tuturor operațiunilor patrimoniale.
  • Contabilizarea, verificarea introducerii și prelucrării operațiunilor de casă și de bancă
  • Contabilizarea, verificarea introducerii și prelucrării intrărilor de materiale și mărfuri.
  • Contabilizarea, verificarea introducerii și prelucrării vânzărilor.
  • Contabilizarea salariilor.
  • Închiderea lunară a conturilor.
  • Întocmirea Balanței lunare de verificare.
  • Editarea Registrului jurnal și a Registrului inventar.
  • Furnizarea de informații pentru analiza economico-financiară a activității.
  • Organizarea fluxului de documente primare; asigurarea respectării prevederilor legale în domeniul muncii și asistență în relația cu Inspectoratul Teritorial de Muncă.
  • Calcularea salariilor pe baza pontajului întocmit de firmă.
  • Întocmirea statelor de salarii și a fluturașilor pentru angajați.
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor aferente drepturilor de personal (D112 – de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate; D205 – anual).
  • Depunerea cererii de recuperare a sumelor aferente concediilor medicale de la CNAS.
  • Întocmirea declarațiilor și a situațiilor cerute de legile fiscale.
  • Asistarea clientului, la solicitarea acestuia, la controalele privind obligațiile fiscale; asistență în relația clientului cu Administrația Fiscală.
  • Întocmirea și depunerea Bilanțului contabil și a Raportării financiare semestriale.
  • Reîntocmirea și depunerea raportărilor privind obligațiile salariale (întocmirea și depunerea la organele competente a declarațiilor rectificative pentru salariați: CAS, somaj, sănătate și ITM);
  • Reîntocmirea și depunerea declarației rectificative la administrațiile financiare a decontului privind tva ­taxa pe valoarea adaugată;
  • Reîntocmirea și depunerea declarației rectificative la administrațiile financiare a declarației privind obligațiile de plată la bugetul de stat;
  • Reîntocmirea și depunerea declarației rectificative la administrațiile financiare a declarației privind impozitul pe profit;
  • Refacerea balanței de verificare.
  • Asistenţă/consultanţă la recuperarea TVA;
  • Contestaţii procese – verbale organe fiscale de control;
  • Prelungiri vize de şedere temporară pentru cetăţeni străini;
  • Informări periodice cu privire la modificările legislației fiscale;
  • Consilierea financiar­-fiscală pe probleme punctuale;
  • Întocmirea dosarului preţurilor de transfer intern şi extern;
  • Întocmirea manualului de politici contabile;
  • Verificări contabile şi fiscale, audit intern;
  • Analize economico-­financiare şi calculul indicatorilor;
  • Optimizare fiscală privind taxele şi impozitele plătite de către client;
  • Întocmire planuri de afaceri, bugete și cash-­flow-­uri;
  • Raportări către holdinguri, asociaţi, companii mamă;
  • Audit financiar
  • Înmatriculări – persoane juridice;
  • Mențiuni – persoane juridice;
  • Dizolvări/Lichidări/Radieri – persoane juridice;
  • Analiză economico-financiară
  • Aspecte ale situației economico-financiare a patrimoniului și ale capacității acestuia de a genera profit. În acest scop se analizează documentele primare și evidența tehnico-operativă și contabilă cu scopul de a stabili dacă patrimoniul este administrat în mod corect
  • Comportamentul managerilor și a altor persoane din departamente funcționale sau de producție – dacă își îndeplinesc corespunzător atribuțiile de serviciu.
  • Cercetarea unui ansamblu de documente contabile și acte normative.
  • Stabilirea neglijenței sau abuzului în serviciu cauzate, spre exemplu, de neexercitarea obligațiilor contractuale.

CONTACTAȚI-NE PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII